Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

> 2012 > 2013 > 2014 > 2015 > 2016 > 2017 > 2018 > 2020

Trobada diocesana d'adolescents i joves

La “Trobada diocesana d’adolescents i joves” és la trobada anual de la pastoral juvenil de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. Sota la denominació de “pastoral juvenil” s’hi engloba totes les accions que realitza l’Església catòlica vers els adolescents i joves i rau, també en ella, la cura perquè els individus d’aquest sector de la població trobin espais on puguin cercar el seu creixement com a persones i com a cristians. La realització d’aquesta acció no es du a terme únicament des de les parròquies i els arxiprestats sinó que, també, es desenvolupa des dels Centres d’Esplai i l’Escoltisme, l’Acció Catòlica, les Escoles Cristianes, les famílies, els moviments apostòlics de les congregacions religioses, les experiències de servei i voluntariat i en d’altres realitats eclesials.

Misericordiosos

DESTINATARIS
L’edat dels destinataris de la Trobada comprèn entre els 13 i els 25 anys (o sigui, a partir de primer d’ESO) i provenen d’arreu del territori abans descrit. Fruit de la naturalesa acollidora de l’acte, en aquesta convocatòria responen joves, de tots els nivells culturals, socials i econòmics. Són adolescents i joves amb qui hi ha una relació al llarg del curs ja que, la majoria, formen part d’alguna de les plataformes o àmbits d’acció pastoral. És per aquest motiu que alguns dels que hi participen també són joves que acompanyen a grups o adults que actuen com a responsables d’aquests.
Aprofitant les sinergies que es creen amb aquesta mobilització, i perquè els nois i noies vagin amb una actitud positiva respecte el que es tractarà, hi ha l’opció de preparar amb ells la participació a través d’un material previ, que es penja a la xarxa, pels catequistes i monitors. Així mateix, unes setmanes posteriors a l’esdeveniment s’envien unes conclusions i una invitació a realitzar un compromís explícit en la realitat en la que viuen.
EL LLOC DE LA TROBADA
Aquest any hem demanat al Col•legi Verge del Roser de Vallirana (Plaça Sant Domènec, 1), de les Dominiques de l’Ensenyament, que aculli la Trobada.
LA TROBADA
Aquest curs la trobada serà el dissabte 20 de febrer de 2016, i tenim com a objectiu descobrir, aprofundir i comprometre’ns amb la MISERICÒRDIA. El programa de la Trobada és el següent:
15.30 hores. Obrim
L16.00 hores. Acollida i inscripcions al pati del Col•legi Verge del Roser.
16.30 hores. Donarem la Benvinguda i presentarem l’activitat de la tarda.
17.00 hores. Iniciarem l’activitat, oferint una de diferent per a cada segment d’edat. Per a desenvolupar aquestes activitats farem ús dels espais del Col•legi.
Acabem l’activitat berenant.
19.30 hores. Celebrarem l’eucaristia.
20.30 hores. Soparem junts. (Cadascú es porta el seu sopar).
21.30 hores. Fi de festa, amb música en directe.
22.30 hores. Finalitzem la Trobada.

Feliços els misericordiosos

Misericordiosos