Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

> 2012 > 2013 > 2014 > 2015 > 2016 > 2017 > 2018 > 2020

Trobada diocesana d'adolescents i joves

La “Trobada diocesana d’adolescents i joves” és la trobada anual de la pastoral juvenil de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. Sota la denominació de “pastoral juvenil” s’hi engloba totes les accions que realitza l’Església catòlica vers els adolescents i joves i rau, també en ella, la cura perquè els individus d’aquest sector de la població trobin espais on puguin cercar el seu creixement com a persones i com a cristians. La realització d’aquesta acció no es du a terme únicament des de les parròquies i els arxiprestats sinó que, també, es desenvolupa des dels Centres d’Esplai i l’Escoltisme, l’Acció Catòlica, les Escoles Cristianes, les famílies, els moviments apostòlics de les congregacions religioses, les experiències de servei i voluntariat i en d’altres realitats eclesials.

Trobada diocesana d'adolescents i joves

Junts de Nou 2015