Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

> 2012 > 2014 > 2016 > 2018

Trobada amb els equips de Pastoral de les escoles cristianes del bisbat de Sant Feliu de Llobregat.

El proper dilluns 3 de desembre, de les 15.00 a les 16.30 hores, a la Casa de l'Església de Sant Feliu de Llobregat, carrer d'Armenteres, 35.
L'ordre del dia serà el següent:
ORDRE DEL DIA

1. Benvinguda per part dels delegats diocesans de Joventut i Ensenyament
2. Presentació dels assistents a la Trobada
3. Pregària
4. Paraules del bisbe Agustí
5. Pastoral a l’Escola i Jesús a l’aula
6. Presentació i propostes d’algunes accions:
a. Cinema Espiritual
Visualitzar i treballar la fitxa de la pel•lícula adolescents i joves d’escoles diferents, a la Casa de l’Església de Sant Feliu de Llobregat.
Establir uns divendres de gener – febrer per a fer-ho.
b. Trobada diocesana d’adolescents i joves
El dissabte 26 de gener del 2013, de les 11 a les 23 hores, diferents activitats per a adolescents i joves, a Sant Esteve Sesrovires.
Activitat pensada pels moviments apostòlics vinculats a les diferents congregacions religioses, o a alumnes que participen acompanyats dels seus mestres i professors.
c. Discerniment a 4t d’ESO
Oferim una sessió que es pot desenvolupar al centre educatiu o a la Casa de l’Església, on ajudem al jove a prendre la decisió de què vull estudiar també acompanyat per Déu.
d. Sagrament de la Confirmació
Algunes escoles celebreu aquest sagrament i vetlleu per la preparació. Us facilitem un senzill material amb algunes pautes diocesanes.
e. Formació pels agents de pastoral
f. Any de la Fe

7. Recollida de dades