Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

ELS MONJOS DE MONTSERRAT VISITEN LES PARRÒQUIES DE SANT ESTEVE SESROVIRES I SITGES

Data: 31 / març / 2016

Avui, la comunitat de monjos benedictins del Monestir de Santa Maria de Montserrat ha visitat les parròquies de Sant Esteve de Sant Esteve Sesrovires i Sant Bartomeu de Sitges. I també el Santuari de la Mare de Déu del Vinyet, patrona de l'Arxiprestat del Garrafa. Eren uns 36 monjos.
A Sant Esteve Sesrovires els monjos han estat rebuts pel P. Josep M. Henríquez, osb, monjo de Montserrat, rector de la parròquia i delegat per a la vida consagrada. A la parròquia de Sant Esteve els monjos han fet la pregària de Laudes. Després d’una breu explicació sobre la construcció de l’església i de la vida parroquial, els monjos han visitat l’església i els locals parroquials.
A Sitges els monjos han estat rebuts per rector de la parròquia de Sant Bartomeu, mossèn Josep Pausas. En primer lloc, els monjos han visitat el Museu Cau Ferrat i Maricel. A la porta del museu han estat saludats per algunes autoritats civils. L’explicació de la visita del museu ha anat a càrrec de la Vinyet Pañella, sitgetana i directora del museu. Després de la visita al museu, els monjos s'han dirigit al Santuari de la Mare de Déu del Vinyet per celebrar-hi l’eucaristia. Ha presidit l’eucaristia el P. Abat Josep M. Soler. Hi han concelebrat Mn. Jaume Berdoy, vicari general, i Mn. Josep Pausas, rector de la parròquia. Després del dinar, els monjos han visitat la parròquia de Sant Bartomeu i han fet la pregària de Vespres, presidida pel P. Abat, i assistit pel Mn. Josep Pauses.

Delegat: P. Josep M. Henríquez Farreras, OSB

Altres membres de la delegació:
Gna Teresa Gamisans, CCV
Gna. Enriqueta Guarch, OSB

vidac@bisbatsantfeliu.cat

Notícies de la delegació
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
9/06/2019
PROFESSIÓ SOLEMNE DEL G. PAU VALLS I GONZÁLVEZ, MONJO DEL MONESTIR DE SANTA MARIA DE MONTSERRAT
Avui, en la Solemnitat de la Pentecosta, durant la missa conventual, el monjo Pau Valls i Gonzá... [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG