Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

TROBADA DE VISITADORS VOLUNTARIS DE LA PASTORAL DE LA SALUT

Data: 21 / novembre / 2015

LA VIDA CONSAGRADA I L'ATENCIÓ ALS MALALTS

A la Casa de l’Església s’ha celebrat una Trobada de visitadors de la Pastoral de la Salut amb el títol “Vida Consagrada i l’atenció als malalts”, que ha organitzat la Delegació de Pastoral de la Salut del Bisbat. El tema de la trobada ha vingut motivat per l’Any de la Vida Consagrada.
La trobada ha volgut ser un fer conèixer i valorar de la gran tasca que han fet i fan els religiosos i religioses.
S’ha convidat a voluntaris que visiten a persones malaltes a les residències o als seus domicilis, a religiosos i religioses, i també a preveres que fan l’acompanyament d’aquestes persones.
El programa ha consistit amb unes paraules inicials del bisbe Agustí Cortés. La Sra. Rosa Boixareu, Dra. en Teologia, professora a l’ISCREB i a l’Escola Universitària d’Infermeria de la Universitat Ramon Llull, ha parlat sobre la “Història de l’atenció als malalts pels ordes religiosos”. Hi ha hagut una Taula rodona en la qual s’ha parlat dels “Ordes religiosos i l’atenció als malalts: testimonis d’experiència”, a càrrec del P. Heliodoro Delgado, Orde Hospitalari de Sant Camil de la comunitat de Sant Pere de Ribes, i la Gna. Esperanza Iglesia, Germaneta dels Ancians Desemparats de la comunitat de Sant Just Desvern.
Abans d’acabar la trobada, Mn. Xavier Sobrevia, delegat de la Pastoral de la Salut, ha presentat la Campanya 2016: “Confiar en Jesús com Maria”.

Delegat: P. Josep M. Henríquez Farreras, OSB

Altres membres de la delegació:
Gna Teresa Gamisans, CCV
Gna. Enriqueta Guarch, OSB

vidac@bisbatsantfeliu.cat

Notícies de la delegació
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
9/06/2019
PROFESSIÓ SOLEMNE DEL G. PAU VALLS I GONZÁLVEZ, MONJO DEL MONESTIR DE SANTA MARIA DE MONTSERRAT
Avui, en la Solemnitat de la Pentecosta, durant la missa conventual, el monjo Pau Valls i Gonzá... [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG