Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

PREGÀRIA PER LA UNITAT DELS CRISTIANS A LA CATEDRAL DE SANT FELIU

Data: 23 / gener / 2015

Al Bisbat de Sant Feliu conversant amb les confessions cristianes després de la celebració

Divendres 23 de gener, a les 19 h, a la Catedral de Sant Feliu de Llobregat, es va celebrar la trobada ecumènica, dins de la Setmana de Pregària per la Unitat dels Cristians. Com ja vam anunciar, la introducció al tema d’aquest any va tenir com a referent el diàleg de Jesús i la samaritana: “Jesús li diu: -Dóna’m aigua” (Jn 4, 7). El Consell Nacional d’Esglésies Cristianes de Brasil (CONIC), va ser l’encarregat de preparar els materials.

La celebració va estar presidida pel Sr. Bisbe Agustí Cortés, al costat de les diferents confessions cristianes: la Sra. Joana Ortega Raya, Delegada d’Ecumenisme de l’Església Evangèlica de Catalunya, la Sra. Manuela Fuentes (vídua del Pastor Enric Capó), el Pastor Felip Carmona i el P. Diaca José Santos de l’Església Ortodoxa Patriarcat de Sèrbia.

També estaven presents en l’acte, Mn. Joan Pere Pulido, Secretari general i canceller, Mn. Francesc Tirado, Rector de la Catedral, Mn. Xavier Artigas DP, Delegat d’Ecumenisme del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat i altres preveres i diaques diocesans. La Coral Masquefa va dirigir els cants amb força encert, com ja ens té acostumats.

Després de la celebració, el Sr. Bisbe va convidar al Bisbat a les confessions cristianes a un refrigeri. Va ser un temps de reflexió, diàleg i de intercanvi mutu, que enriquí possibilitats de relacions conjuntes per la resta de l’any. El diàleg ecumènic, amb l’ajut de l’Esperit Sant, vol afavorir aquesta atmosfera distesa que reclama de manera humil anar avançant tots junts en el camí de la reconciliació.

Delegat:  Mn. Xavier Artigas Manetas  DP

Equip assessor de la Delegació:

Daniel Sancho París

Ma. Pilar Lozano Ferrer