Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

INICI DE L'ANY DE LA VIDA CONSAGRADA

Data: 30 / novembre / 2014

Amb una Eucaristia presidida pel Bisbe Agustí Cortés a Catedral de Sant Llorenç, avui s’ha iniciat l’Any de la Vida Consagrada convocat pel Papa Francesc i que durarà fins el 2 de febrer de 2016.
Han estat convocats els membres de les comunitats de vida consagrada del nostre Bisbat, preveres i diaques i tota la comunitat cristiana de la diòcesi.
A la celebració hi assistiren alguns preveres i religiosos i religioses de les diverses comunitats.
El Papa Francesc ha enviat avui un missatge als religiosos i consagrats de tot el món per a demanar-nos que contagiem la nostra alegria i siguem valents, al mateix temps que ens anima a que “amb la força de l’Esperit Sant que ens acompanya, anem pels camins del món i mostrem la potència innovadora de l’Evangeli... que posat en pràctica pot també avui donar resposta a tots els interrogants de l’home”. També ens demana que “els religiosos i les religioses, com totes les altres persones consagrades, siguem experts en comunió...”.
En ocasió d’aquest esdeveniment, els Bisbes de Catalunya han escrit una carta dirigida a tots als religiosos i consagrats de les Diòcesis catalanes. Els nostres Bisbes ens recorden que “en el marc general pastoral i evangelitzador, cal que els religiosos i religioses potenciïn l’espiritualitat com una de les aportacions més urgents en el moment que viu la nostra societat...”. La carta també vol ser un element important per «acompanyar el Poble de Déu, les parròquies, comunitats religioses, moviments i institucions de les nostres Esglésies diocesanes, perquè aquest temps de reflexió i de gràcia sigui un pas endavant en la conversió i la renovació espiritual i apostòlica, tan fonamentals per a la nova evangelització”.
En ocasió de l’Any de la Vida Consagrada, el Papa també ha disposat concedir la indulgència plenària per a tots els fidels seguin les condicions habituals: confessió sacramental, comunió eucarística i pregària per les intencions del Sant Pare. Les altres condicions pròpies d’aquesta disposició del Papa Francesc per a obtenir la indulgència plenària es poden veure a: https://www.aciprensa.com/noticias/papa-francisco-concede-indulgencia-plenaria-por-el-ano-de-la-vida-consagrada-70196/

Delegat: P. Josep M. Henríquez Farreras, OSB

Altres membres de la delegació:
Gna Teresa Gamisans, CCV
Gna. Enriqueta Guarch, OSB

vidac@bisbatsantfeliu.cat

Notícies de la delegació
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
9/06/2019
PROFESSIÓ SOLEMNE DEL G. PAU VALLS I GONZÁLVEZ, MONJO DEL MONESTIR DE SANTA MARIA DE MONTSERRAT
Avui, en la Solemnitat de la Pentecosta, durant la missa conventual, el monjo Pau Valls i Gonzá... [+]
Agenda de la delegació