Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

XXé CAPÍTOL GENERAL I ELECCIÓ DE SUPERIORA GENERAL DE L'INSTITUT DE GERMANES CARMELITES DE SANT JOSEP

Data: 03 / agost / 2014

Del 26 de juliol fins el 3 d’agost ha tingut lloc a la casa d’espiritualitat Residència Immaculada de Prats de la Cerdanya, província de Lleida, el XXè Capítol General Ordinari de les Germanes Carmelites de Sant Josep.
El 26 de juliol es va procedir a l’elecció de Superiora General i també del Consell General. Va ser elegida Superiora General la Gma. Ascensión Ortega Ruiz, per un sexenni.
La Gma. Ascensión Ortega Ruiz va néixer a Sandoval de la Reina (Burgos) en 1941. Com a bona docent i pedagoga va dedicar part de la seva vida a l’educació dels nens, en les Etapes d’Educació General Bàsica. També va dedicar part del seu temps a l’atenció social dels més pobres, marginats i necessitats.
Amb la finalitat de recolzar la seva tasca, es va elegir el Consell General. Van sortir elegides les Germanes: Susana García del Álamo, vicaria general i primera consellera, Maria de la Paz Gallo Gallo, segona consellera, Francisca Ubierna Peña, tercera consellera, Noemí Maldonado Peñaloza, quarta consellera, Maria Jesús Manso Estébanez, secretaria general i Emilia Úbeda Yébenes, procuradora general.
El lema del Capítol General va ser “Reviu la flama que hi ha en tu”. El treball de les 32 religioses capitulars va ser elaborar les línies d’acció, amb l’objectiu principal, de viure i procurar un futur d’esperança, per a l’Institut. Es va proposar camins de renovació i de purificació per a animar i sostenir de manera renovada la vida fraterna i d’apostolat, cercant revitalitzar la vida i missió en l’Església i en el món, fonamentalment en tres pilars: la pregària, la vida fraterna i l’apostolat.
L'Institut de Carmelites de Sant Josep tenen una Casa Noviciat i una residència per a gent gran "El Carme" a Sant Feliu de Llobregat.

Delegat: P. Josep M. Henríquez Farreras, OSB

Altres membres de la delegació:
Gna Teresa Gamisans, CCV
Gna. Enriqueta Guarch, OSB

vidac@bisbatsantfeliu.cat

Notícies de la delegació
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
9/06/2019
PROFESSIÓ SOLEMNE DEL G. PAU VALLS I GONZÁLVEZ, MONJO DEL MONESTIR DE SANTA MARIA DE MONTSERRAT
Avui, en la Solemnitat de la Pentecosta, durant la missa conventual, el monjo Pau Valls i Gonzá... [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG