Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

Presentació al Consell Pastoral Diocesà del document: Orientacions pastorals per a la coordinació de la família, la parròquia i l'escola en la transmissió de la fe.

Data: 16 / novembre / 2013

El dissabte 16 de novembre els Delegats diocesans de Família i Vida van presentar el document aprovat a la Conferència Episcopal Espanyola "Orientacions pastorals per a la coordinació de la família, la parròquia i l'escola en la transmissió de la fe".

El dissabte 16 de novembre els Delegats diocesans de Família i Vida van presentar al Consell Pastoral Diocesà el document aprovat a la Conferència Episcopal Espanyola "Orientacions pastorals per a la coordinació de la família, la parròquia i l'escola en la transmissió de la fe".

El van subtitular "Una visió des de la Família", en la seva exposició la van començar enunciat l'objectiu que pretenen les Orientacions: "coordinar objectius i accions entre els diversos àmbits: família, parròquia i escola, amb vista a la transmissió de la fe" (n. 5). Per anar fent un recorregut per aquells enunciats que tracten la transmissió de la fe a la família i la necessitat de suport que aquesta té dels altres àmbits, escola i parròquia.

Van concloure amb la petició al Consell de que treballi per impulsar un pla de formació a l'àmbit diocesà, diuen les Orientacions que "Els mossens, amb tota la comunitat parroquial, són cridats a dur a la pràctica el projecte educatiu que elabori la diòcesi, amb un equip constituït per responsables de catequesi, família, moviments, escola catòlica i l’ensenyament religiós" (n.31)

Aquí podeu consultar la presentació amb l'àudio de l'exposició.

Delegats:
Sr. Josep Maria Guardiola Monserrate