Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

Jornada diocesana de la família

Data: 10 / març / 2013

La proposta de reflexió de la Jornada de la família ha seguit la intuïció de lAny de la Fe proclamat pel papa emèrit Benet XVI. Mons. Sebastià Taltavull ens ha exposat la transmissió de la fe a la família.

Jornada diocesana de la família

Hem començat la Jornada amb la pregària dirigida per Mons. Sebastià Taltavull per continuar amb la seva exposició.
El Sr. Bisbe ha anat donant-nos pistes pràctiques per a la transmissió de la fe. A la fi de l’exposició, es va obrir el diàleg amb el ponent.
Els assitents han constatat la necessitat de continuar reflexionant sobre la transmissió de la fe i les actituds que hem de tenir els pares a les diferents edats dels fills.
Després de la conferència i el diàleg amb el ponent hem celebrat l’Eucaristia a la capella de la Casa de l’Església. On la paraula de Déu també ha il·luminat la nostra reflexió.
La Jornada ha continuat al menjador de la Casa de l’Església on hem compartit el dinar.
Em finalitzat el dinar amb una estona de sobretaula on s’ha presentat la Secció de la vida de la Delegació de Família i Vida, un dels matrimonis d’aquest equip ha presentat el seu testimoni sobre l’experiència d’un embaràs de bessons.
Tot seguit s’ha presentat les iniciatives que va promovent la Delegació de Família i Vida.

Nota de premsa

Delegats: