Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

Sortides Familiars, camina amb nosaltres.

Data: 10 / novembre / 2012

Nova iniciativa en el marc de lAny de la Fe: en col·laboració de la Delegació de Família i Vida i lArxiprestat de Sant Vicenç del Horts. El 10 de novembre de 2012 hem pelegrinat vint-i-tres persones des de la Parròquia de Sant Vicenç Màrtir de Sant Vicenç dels Horts fins a la de Santa Maria de la Palma a la Palma de Cervelló.

Catequesi devant Santa Maria de la Palma.

Valorem molt positivament la participació en aquesta primera sortida, on havia un grup representatiu de feligresos de Sant Antoni de Pàdua, de Sant Vicenç Màrtir i de Sant Josep; tots plegats amb diferents graus de compromís amb les seves parròquies, així
com alguns pelegrins sense vinculació especial amb l’Església.

És un goig constatar com des de diferents graus d’implicació amb l’Església hem pogut compartir un matí de caminar i el que ens movia a caminar era la crida que cadascú hem sentit de Déu des de diferents talaies: la difusió feta pels rectors de les tres parròquies de Sant Vicenç dels Horts, la informació difosa per les cartelleres d’informació col·locades per l’Ajuntament per tal que els vicentins i vicentines puguem promoure les nostres iniciatives i també gràcies al boca orella fet per promotors i participants de la iniciativa.

Ha estat un moment de gaudi especial la “catequesis” impartida per Mn. Daniel, a Santa Maria de la Palma a partir de les imatges i pintures que hi ha a l’església parroquial:

Davant de la imatge de Santa Maria de la Palma ens ha explicat la importància de valorar i cuidar el nostre testimoniatge, com Maria, que va saber acollir la voluntat de Déu, fins i tot, modificant els seus propis projectes. Ella és qui ens porta el Salvador, i qui amb la seva vida ens anima a no defallir de la nostra fe en el seu Fill, sigui quin
sigui el moment que ens toca de viure.

Tal compromís en el testimoni no és un mer exercici de resistència cristiana, sinó que ve recolzat pel do de l’Eucaristia. Així ens hem desplaçat vers la capella del Santíssim, on ens ha explicat la pintura que la presideix, els deixebles d’Emmaús. Foren ells els qui reconegueren Jesús quan partia el pa, i foren ells els qui veieren eixugades les llàgrimes de la seva tristesa.

Per acabar la breu catequesi ens hem desplaçat vers l’atri de l’Església on hi ha un espai dedicat a la col·locació de llànties, i on un breu fragment de l’evangeli de Joan (Jn 8,12) ens convida a la pregària senzilla i sincera pel nostre món, per les nostres famílies i per les nostres vides.

La propera Sortida Familiar serà el dissabte 12 de gener de 2013, i volem programar-la a la parròquia de Santa Eulàlia de Pallejà. La sortida serà a les 9.00 de la Plaça de Sant Jordi, davant de l’Església de Sant Vicenç Màrtir.

Delegats:
Juan Antonio Rodríguez Reyes