Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

Oriol i Andrea, membres de la Delegació, enviats com a matrimoni missioner a Hondures

Data: 22 / octubre / 2019

Cartell enviament missioner pel Bisbe Agustí

TESTIMONI

Ens va dir el Papa Francesc a la JMJ de Cracòvia (2016) que "per seguir Jesús, cal tenir una quota de valentia, cal animar-se a canviar el sofà per un parell de sabates que t'ajuden a caminar per camins mai somiats i menys pensats, per camins que obrin nous horitzons, capaços d'encomenar alegria, aquesta alegria que neix de l'amor de Déu ". I tres anys després, havent complert dos de casats, ens aventurem a deixar els nostres treballs i el nostre sofà per sortir cap a Hondures, enviats per tota la comunitat i sabent-nos sostinguts per Déu.

Sentim la vocació de respondre amb total gratuïtat a la immerescuda sort que tenim i dedicarem uns anys de les nostres vides als joves hondurenys, moguts per la certesa que l'Amor i la fraternitat universal són la utopia cap a la de caminar.

Amb les nostres debilitats i limitacions intentarem ser instrument del Crist ressuscitat, coneixedors que Ell viu en nosaltres i en tots aquells amb qui ens anirem creuant en el camí.

Delegat: Mn. Joan-Pere Pulido Gutiérrez

Membres de la delegació:
Mn. Carles Muñiz Pérez
Gna. Emilia Úbeda
Mn. Joan Salas, DP
Oriol Martínez i Andrea Malagarriga

vocacional@bisbatsantfeliu.cat

Notícies de la delegació
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
1/11/2019
CADENA DE PREGÀRIA PER LES VOCACIONS A LA DIÒCESI DE SANT FELIU DE LLOBREGAT
Units preguem per les vocacions i CREIXEM junts en la resposta personal a la crida de Déu [+]