Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

Celebració patronal dels diaques de la Provincia eclesiástica de Barcelona.

Data: 21 / gener / 2019

La festa dels màrtirs Sant Fructuós, bisbe, i dels seus diaques Sant Auguri i Sant Eulogi, acull, -cada vint i ú de gener-, els diaques de Barcellona, Terrassa i Sant Feliu de Llobregat, en una de les diòcesis, de manera rotatòria.

Els diaques presents a l'Eucaristia, amb Mons Salvador Cristau, Mn Josep Serra i altres

Enguany la trobada es va iniciar a la Catedral Basílica del Sant Esperit de Terrassa, a les vuit del vespre, amb la celebració de l’Eucaristia concelebrada presidida per Mons. Salvador Cristau, bisbe auxiliar de Terrassa, amb altres preveres i diaques del les tres diòcesis que configuren la Província eclesiàstica, de les esposes dels diaques, dels candidats al diaconat i fidels de la catedral.

Després de l'Eucaristia, en un restaurant, es va compartir el sopar de germanor.

S'han tingut presents en aquesta celebració, els diaques que enguany celebren el 25è. aniversari de la seva ordenació: Mn Bonaventura i Mn Florenci, ambdós de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

En la sobretaula Mn Josep Serra, president de la Comissió per al Diaconat permanent i els ministeris laicals, remarcà la bona marxa dels 32 candidats que enguany s'estan preparant per al Diaconat permanent, a les tres diòcesis. També va anunciar que el proper 2 de març, a la parròquia de Maria Mitjancera de totes les Gra`cies, de Barcelona, tres candidats al diaconat rebran el ministeri del "lectorat" i altres tres el de "l'acolitat".  Tot plegat augura la normalització progressiva del diaconat  diòcesis.

Delegat: Mn Albert Manich i Bou, DP

Comissió Permanent.

Mn. Josep Maria Gómez del Perugia, DP., secretari.

Mn Pere Pujol i Pons, DP, vocal al CPD.,

Mn Miquel Àngel Jiménez i Colàs, DP, Vocal de vocacions.

diaconatpermanent@bisbatsantfeliu.cat

Horari d'atenció:

dijous, de 17.00 a 19.00h, concertant visita al telèfon 687.948.047.

Notícies de la delegació
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014
21/01/2019
Celebració patronal dels diaques de la Provincia eclesiástica de Barcelona.
21/01/2019
Mn Albert Manich i Bou, diaca, nomenat delegat diocesà per al Diaconat Permanent
Mn Albert Manich i Bou, substitueix a Mn Josep Maria Gómez Del Perugia, com a delegat diocesà per ... [+]
Agenda de la delegació