Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

6.51310 recollits per Càritas a la Missa del Crisma

Data: 18 / abril / 2012
El resultat de la col·lecta a la celebració del passat 4 d'abril, dimecres sant.

Amb una sensibilitat creixent envers els més colpits per la crisi econòmica, la col·lecta de la Missa del Crisma del passat 4 d’abril a la Catedral de Sant Llorenç va tenir una destinació particular: els 6.513’10€ recollits s’adreçaran al projecte de construcció d’uns allotjaments socials que Càritas té en marxa a la localitat de Gelida.

La iniciativa solidària va ser valorada en el Consell Episcopal, el Consell del Presbiteri i el Col·legi de Consultors, i d’aquesta manera, els preveres diocesans, juntament amb els participants a la missa, van donar la seva aportació econòmica i voluntària per ajudar els més necessitats durant l’eucaristia, celebrada el dia de dimecres sant.
Un cop acabada la celebració a la catedral, els preveres, diaques i seminaristes es van traslladar a la Casa de l'Església, on van escoltar una xerrada sobre l'acció concreta de Càritas a la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, a càrrec del Sr. Joan Torrents, conseller diocesà de Càritas.

Envia

Mn. Joaquim Rius, delegat per a Càritas Barcelona, informant del destí de la col·lecta

Allotjaments socials en construcció a Gelida