Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Recés de quarema del clergat de Sant Feliu

Data: 13 / març / 2012
Al Molí d'en Rovira, el bisbe Jaume Traserra ha predicar un recés sobre el sagrament de la reconciliació

En el marc de les trobades mensuals de formació i espiritualitat del clergat, aquest matí el bisbe Jaume Traserra ha predicat un recés a tot el clergat diocesà al Molí d'En Rovira (Vilafranca del Penedès).

En el recés, a més d'aprofundir en la teologia del sagrament ha convidat els preveres presents a trobar-hi la imatge d'un Déu que és pare de misericòrdia i que se'ns manifesta en Jesucrist, la seva manera de viure i de tractar els pecadors i els exclosos.

El recés ha acabat amb una roda d'informacions diocesanes, entre les que destaca l'itinerari diocesà de renovació cristiana, que inicia aquesta quaresma-pasqua l'etapa de convocatòria, un cop conclosa la primera etapa de formació dels laics que l'han de dur a terme.

Envia

El bisbe Jaume Traserra ha predicat el recés al clergat de Sant Feliu