Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

A més família, menys crisi

Data: 5 / març / 2012
Del 19 al 25 de març les diòcesis amb seu a Catalunya celebren la Setmana de la família i de la vida.

Les delegacions diocesanes de Família i Vida de la Conferència Episcopal Tarraconense, han elaborat aquesta nota conjunta per informar de la iniciativa:

“La setmana del 19 al 25 de març de 2012 totes les diòcesis amb seu a Catalunya celebraran la setmana de la família i de la vida.

Amb el lema “A més família, menys crisi” es vol potenciar tot el treball que es fa a favor de la família com a cèl·lula principal de la societat. En moments de crisi econòmica, de valors, de sentit de pertinença o de soledat, la família és el lloc de referència de l’home en totes les circumstàncies de la seva vida.

Aquesta Setmana de la Família i de la Vida ha de servir per preparar-se per a la VII Trobada Mundial de les Famílies amb el Papa Benet XVI, des del 30 de maig al 3 de juny, a Milà. Les Delegacions diocesanes de Família i Vida en aquesta setmana organitzen tallers, trobades, xerrades, taules rodones i conferències per sensibilitzar i fer més comprensiu el missatge cristià vers la família.

La VII Trobada mundial de les famílies té per lema “La família, el treball i la festa”. Podreu trobar les catequesis preparatòries al web oficial de l’organització www.family2012.com. En català les podreu descarregar des del web de la Delegació de Família i Vida del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat.

Promouen la Setmana de la Família i la Vida les diòcesis de Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida, Sant Feliu de Llobregat, Solsona, Terrassa, Tortosa, Urgell i Vic.

Per a més informació, poseu-vos en contacte amb el corresponent bisbat o parròquia.”

A la nostra diòcesi, destaquem aquestes iniciatives:

• 23-3-2012, a les 19.00h, conferència "Estima la vida, tota la vida", a à càrrec de Mn. Xavier Sobrevia, doctor en medicina. A la Casa de l'Església [+]
  • 25-3-2012, de 12.00 a 18.00h, Jornada diocesana de la família. A la Catedral de Sant Llorenç i la Casa de l'Església [+]

Més informació al web de la Delegació de Família i Vida

Envia