Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Caminant amb Jesucrist

Data: 26 / febrer / 2012
Conferència quaresmal del bisbe Agustí a la catedral de Sant Llorenç

Aquest diumenge 26 de febrer, a les 5 de la tarda, ha tingut lloc la conferència quaresmal que ha pronunciat el bisbe Agustí Cortés a la catedral de sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat

La reflexió quaresmal, que porta per títol "Caminant amb Jesucrist" l'ha anat construïnt glossant el contingut de 5 peces de cant religiós que s'han interpretat amb solista (Alba Bohigas, mezzosoprano) i orgue (Josep Buforn) a mesura que avançava la reflexió.

Al final de la conferència queresmal, el bisbe ha presidit la celebració de l'ingrés al catecumenat dels adults que rebran els sagraments de la iniciació cristiana aquesta propera pasqua.

Les cinc peces musicals interpretades i glossades han estat el "Cantar del Alma" (Ll:Sant Joan de la creu / M:Frederic Mompou), el "Pie Iesu" (M:Andrew Lloyd Weber), el "Prope est Dominus" (M:Joseph Rheinberger), el "O vos omnes" (M:Tomas Luis de Victoria) i finalment el "Tantum ergo" (M:Gabriel Fauré), el text de les quals s'ha entregat als assistents.

Envia

El bisbe Agustí Cortés en un moment de la conferència quaresmal

Un moment de la interpretació del «o vos ommes»