Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Un temple de nova planta per a la Parròquia de Sant Antoni Maria Claret

Data: 24 / octubre / 2014
La dedicació i inauguració serà diumenge 26 d'octubre

Aquest temple parroquial de Sant Boi de Llobregat és el primer construït sencerament de nova planta en aquests 10 anys de vida de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

Diumenge 26 d'octubre, a les 12h, el bisbe Agustí Cortés presidirà la celebració de dedicació d'aquest nou temple parroquial, que té com a titular el sant missioner, fundador dels claretians, que avui, 24 d'octubre, recordem.

La primera pedra del temple que s'inaugurarà va ser col·locada avui fa quatre anys. Després s'anaren fent les gestions oportunes per a la definició del projecte arquitectònic i l'adjudicació de l'obra de construcció, que s'ha realitzat concretament durant l'últim any.
Els arquitectes del projecte són Jordi Coll i Grifoll (membre de l'equip facultatiu d'arquitectes de la Sagrada Família de Barcelona) i Joan Giribet de Sebastian.

L'edifici, situat a la Ronda de Sant Ramon 66-68, contempla l'espai de culte i celebracions litúrgiques, així com la casa rectoral i diversos locals parroquials. Les seves formes plàstiques estàn plenes de significat en diversos detalls, com ara la planta del temple, en forma de peix, símbol de Jesucrist, o la teulada, que evoca la figura de dues mans unides en forma de pregària.

Envia

Durant la celebració de la dedicació del temple