Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Comunicat de nomenaments

Data: 1 / agost / 2014
Amb data de 31 de juliol de 2014, Festivitat de Sant Ignasi de Loiola, el Senyor Bisbe Agustí Cortés Soriano, atenent el bé pastoral del Poble de Déu daquesta Església particular, ha realitzat els següents nomenaments:

NOMENAMENTS PARROQUIALS

Nomenaments de Rector

• Mn. Ricard Hernández Taulé, administrador parroquial de les parròquies de Sant Esteve d’Ordal i Sant Pere de Subirats i adscrit amb facultats de vicari a la parròquia de Santa Maria de La Palma de Cervelló, continuant de rector de la parròquia de Sant Esteve de Cervelló.
• Mn. Josep Figueras Jové, rector de la parròquia de Santa Maria de La Palma de Cervelló i adscrit amb facultats de vicari a la parròquia de Sant Esteve de Cervelló.
• Mn. Daniel Palau Valero, rector de la parròquia de Sant Antoni Abat de Corbera de Llobregat, continuant de rector de la parròquia de Santa Maria de la mateixa població.
• Mn. Josep Lluis Aguilar Campdepadrós, rector de les parròquies de Sant Cristòfol de Begues i Sant Martí de Torrelles de Llobregat, i adscrit amb facultats de vicari de la parròquia Sant Vicenç Màrtir, de Sant Vicenç dels Horts.
• Mn. Bernat Martorell Morro, rector de les parròquies de Sant Corneli de Collbató, Santa Maria del Bruc i Sant Pau de la Guàrdia del Bruc, continuant de rector de la parròquia de Santa Cecília de Marganell.
• Mn. Francisco García Baca, rector de les parròquies de Sant Pere d’Abrera i Sant Pere de Monistrol.
• Mn. Antoni Fernàndez García, rector de les parròquies de Sant Baldiri de Sant Boi de Llobregat i Santa Coloma de Santa Coloma de Cervelló.
• Mn. Pere Rovira Oliveros, rector de la Parròquia del Sagrat Cor de Santa Coloma de Cervelló (Colònia Güell), continuant de rector de la parròquia de Sant Antoni Maria Claret de Sant Boi de Llobregat.
• Mn. Valentí Alonso Roig, rector de les parròquies de Santa Margarida del Penedès de Santa Margarida i el Monjos i Sant Pere Apòstol de Castellet i La Gornal.

Nomenaments de Vicari

• Mn. Joan Alcides Aguilar Somoza, vicari de les parròquies de Sant Joan, Santa Maria de Sales, i Santa Maria Magdalena, de Viladecans.
• Mn. Sandor Benarik, vicari de les parròquies de Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú i Santa Maria de La Geltrú de Vilanova i la Geltrú.

Nomenament d’Adscrit

• Mn. Javier Sánchez García, adscrit amb facultats de Vicari a la Parròquia de Santa Maria de Castelldefels i encarregat de l’església de la Mare de Déu de Montserrat de la mateixa població.

ALTRES INFORMACIONS

Jubilacions Canòniques

Han estat acceptades les peticions de jubilació canònica següents:
• Mn. Lluis Alonso Càmara, fins ara rector de la parròquia de Sant Baldiri de Sant Boi de Llobregat.
• Mn. Josep Raventós Escofet, fins ara rector de les parròquies de Sant Esteve d’Ordal i Sant Pere de Subirats
• Mn. Joan Rossell Taberner, fins ara rector de la Parròquia del Sagrat Cor (Colònia Güell) de Santa Coloma de Cervelló.

Nota: aquestes jubilacions canòniques es faran efectives el dia de l’inici del ministeri dels nous rectors que han estat nomenats per a aquestes parròquies.

Preveres que deixen la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat

• Mn. Josep Lluís Muñoz García, a disposició del seu Bisbe de Girona.
• Mn. Francisco Pérez López, retorna a la seva diòcesi de León.
• Mn. Agustí Segura Orozco, retorna a la seva diòcesi de Tarragona.
• Mn. Mario Ciccorossi Canalini, retorna a la seva diòcesi de Rosario (Argentina).

Nou seminarista al Seminari Major

• Joan-Francesc Cortès Ribot, de la Parròquia de Santa Maria d’Olesa de Montserrat.

Nou rector i Sagristà Major del Monestir de Montserrat

• P. Joan M. Mayol Fàbregas, OSB.

Envia