Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Celebració diocesana de la Pasqua del Malalt

Data: 3 / juny / 2014
Amb el lema: Fe i Caritat: també nosaltres hem de donar la vida pels nostres germans

Va tenir lloc dissabte 31 de maig a la Residència Santa Teresa de les Filles del Bon Salvador de Sant Feliu de Llobregat.
Va ser una trobada molt festiva i participada per malalts i voluntaris de la Pastoral de la Salut de tot el bisbat, amb quasi 250 assistents.
El bisbe Agustí va presidir l’eucaristia i ens va acompanyar durant tot l’encontre.
Es va tenir un record especial per sant Camil i sant Benito Menni, en els 400 i els 100 anys de les seves morts, recordant els seus lemes: “Més cor en aquestes mans” i “Un cor sense fronteres”.
Alguns alumnes de l’escola del Bon Salvador i el Cor del Parc Sanitari de Sant Joan de Déu, a Sant Boi, van acompanyar amb els seus cants, i la Tuna d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona van animar la festa.

Envia