Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

"Pa amb oli solidari" a Molins de Rei

Data: 28 / maig / 2014
Cinquena edició de la iniciativa de Caritas Parroquial

El passat divendres dia 23 de maig es va celebrar al menjador del col·legi Manyanet Molins de Rei la cinquena edició del Pa amb Oli Solidari, organitzat per Càritas Parroquial de Molins de Rei. Hi van participar 150 persones, que van compartir un àpat auster compost de pa, oli, sal o sucre, olives, aigua, i una poma; tots aquests productres donació de diversos establiments de la vila. Abans de l'àpat, però, els assistents van poder escoltar la presentació, a càrrec dels seus responsables, del projecte al qual aquest any es dedicaven els beneficis: l'ONG "Reir" (recursos educatius per a la infància en risc), que ens van explicar els diversos projectes que promouen (fonamentalment al Vallès Oriental, però cada vegada amb més extensió) per ajudar els infants amb situacions de risc d'exclusió social. De la venda de tiquets i altres donatius es van recollir 1.549'20 euros, que es destinaran doncs a aquests projectes. L'acte, molt ben organitzat pels voluntaris de Càritas, va comptar també amb la participació de diversos representants de l'ajuntament de la vila.

Envia