Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Comunicat de nomenaments

Data: 6 / setembre / 2013
Realitzat pel bisbe Agustí Cortés

Amb data de 6 de setembre de 2013, el Senyor Bisbe Agustí Cortés Soriano, Bisbe de Sant Feliu de Llobregat, atenent el bé pastoral del Poble de Déu d’aquesta Església particular, ha realitzat els següents nomenaments:

NOMENAMENTS PARROQUIALS

Nomenaments de Rector

Vicaria del Llobregat:

• Mario Gabriel Ciccorossi i Canalini, renovació del nomenament de rector de la Parròquia de Sant Marti, de Torrelles de Llobregat.
  • Mn. Josep M. Fabró i Gibert, parròquia de Santa Maria, de Santa Maria de Vilalba del Llobregat.
  • Mn. Manuel Roig i Cisteré, parròquia de Santa Maria, de Martorell.
  • Mn. Rafael Vilaplana i Moltó, parròquia de Sant Josep, de Sant Vicenç dels Horts.

Vicaria del Penedès:

• Mn. Pere Corbera i Palau, parròquia de Sant Pere, de Sant Pere de Ribes.
  • Mn. Pere Milà i Vidal, parròquies de Sant Antoni Abat i de Santa Maria de la Geltrú, de Vilanova i la Geltrú.
  • Mn. Francesc Pausas i Mestres, Parròquies de Sant Joan, de Mediona, i Santa Maria de Mediona, de Sant Pere Sacarrera (Mediona).

Nomenament d’Administrador parroquial

Vicaria del Llobregat:

• Mn. Francisco García i Baca, parròquia de Santa Coloma, de Santa Coloma de Cervelló.
  • Mn. Joan-Ramon Marín i Torné, parròquia Mare de Déu de Montserrat, de Sant Boi de Llobregat.

Vicaria del Penedès:

• Mn. Carles Catasús i Pallerola, parròquia de Sant Pere, de Sant Pere de Riudebitlles.

Nomenament de Vicari

Vicaria del Llobregat:

• P. Ramon Cusidó i Ferràs, sdb, parròquia Sant Antoni de Pàdua, de Sant Vicenç dels Horts.

Nomenament d’Adscrit

Vicaria del Penedès:

• Mn. Lluis-Anton Armengol i Bellmunt, parròquia de Sant Antoni Abat, de Vilanova i la Geltrú.

ALTRES

Jubilacions Canòniques
Han estat acceptades la peticions de jubilació canònica següents:

• Mn. Lluís Bonet Riera, fins ara rector de la parròquia de Sant Pere de Sant Pere de Riudebitlles.
  • Mn. Jesús Mañé i Montserrat, fins ara rector de la parròquia de Sant Pere de Sant Pere de Ribes.
  • Mn. Alejandro Moreno i Blázquez, fins ara rector de la parròquia de Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts.

Capellanies

• Mn. Rafael Vilaplana i Moltó, Hospital de Viladecans.

Envia