Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Inici de curs de la cúria diocesana

Data: 28 / setembre / 2012
Ha consistit en una eucaristia, una exhortació del bisbe Agustí sobre l'any de la fe i un refrigeri, en el marc del qual s'ha beneït un sant sopar col·locat al menjador de la casa de l'Església

En les paraules que el bisbe Agustí ha dirigit als treballadors i membres de la curia diocesana, els ha convidat a el seu servei a les persones i als grups sigui expressió visible de la fe que els mou i alimenta.

També ha estat un moment oportú per a donar diverses informacions que fan referència al funcionament de la Casa de l'Església i per a presentar el nou vicari judicial  i el promotor de Justícia i defensor del vincle del nou tribunal eclesiàstic de Sant Feliu de Llobregat.

En el posterior reftigeri que s'ha fet al menjador de la Casa de l'Església s'ha beneït el sant sopar de ceràmica que han fet les benedictines de Montserrat i que ocupa la paret principal del menjador de la Casa de l'Església.

Envia

Eucaristia a la capella de la Casa de l'Església

Paraules del bisbe Agustí convidant a viure l'any de la fe

Benedicció del sant sopar del menjador