Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

50 anys de professió monàstica del P. Bernabé Dalmau, OSB

Data: 4 / agost / 2012
En el marc de l'eucaristia conventual de Montserrat el P. Bernabé Dalmau renova el seu compromís monàstic que cumpleix 50 anys

"Rebeu-me, Senyor, segons la vostra paraula i viuré. Que no em vegi confós en la meva esperança". Amb aquestes paraules renovava dissabte la professió monàstica que el P. Bernabé Dalmau va fer al monestir de Montserrat el 6 d'agost de 1962.

El P. Bernabé Dalmau i Ribalta, igualadí, ha exercit sempre l'activitat a Montserrat, especialment en el camp de les publicacions, l'ensenyament i la pastoral, enguany va celebrar el nº 1000 de Documents d'Església publicació de la que n'és director, i pels seus coneixements i sensibilitat en l'àmbit de la litúrgia és membre de la Comissió interdiocesana de versions litúrgiques i de la delegació diocesana de pastoral sacramental i litúrgica del bisbat de Sant Feliu de Llobregat.

Montserrat ha publicat aquesta nota de premsa

Envia

Felicitació a la sagristia de la Basílica de Montserrat