Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

II Trobada diocesana d'Associacions i Fundacions

Data: 29 / octubre / 2019
Hi ha 22 associacions i fundacions a la diòcesi

Aquesta reunió va tenir lloc a la Casa de l’Església dissabte 26 d'octubre, a les 10.30h, organitzada pel Secretariat Diocesà d'Associacions i Fundacions, amb una bona assistència de membres de les diferents entitats.

Després de la pregària inicial i de la benvinguda a càrrec del director del Secretariat, Mn. Genís Sans, D.P., va tenir lloc una ponència amb el títol "Normativa de les Associacions i Fundacions Canòniques: transparència i actualització" a càrrec de la Dra. Araceli Martínez González, llicenciada en Ciències Eclesiàstiques i Dra. en Dret Canònic, membre dels Tribunals Eclesiàstics dels Bisbats de Solsona i Vic i jutgessa del Tribunal Eclesiàstic de l'Arquebisbat de Barcelona. S’hi van tractar diferents punts importants de les associacions de fidels dins l'Església, referint casos pràctics que van fer molt entenedora la xerrada, sobre la qual es va fer un torn posterior de preguntes i respostes. Tot seguit hi va haver una explicació didàctica sobre la normativa de Protecció de Dades, a càrrec del Delegat de Protecció de Dades del nostre bisbat Mn. Rafael Sánchez, D.P.
A l’acabament, la sensació per part dels assistents va ser positiva, tant pels ponents, com pels diferents temes tractats, ja que incideixen en el dia a dia de les diferents associacions i fundacions.

Envia