Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

XV Jornades de formació i animació pastoral

Data: 16 / octubre / 2019
A Vilafranca del Penedès, la propera setmana

Església avui, reptes i camins. Aquest és el lema d’enguany per a les Jornades de Formació i Animació Pastoral, que tindran lloc a Vilafranca del Penedès del 21 al 24 d’octubre, per a tota la Vicaria del Penedès-Anoia-Garraf.

Aquestes jornades es realitzaran, com de costum, a la sala Mn. Vinyeta, dels locals parroquials de la Basílica de Santa Maria, de les 21h a les 22.30h.

El calendari de les sessions previstes és el següent:
• Dilluns 21 octubre 21h. “Creients i no creients, camins de diàleg”, a càrrec de Maria del Mar Galceran i Peiró, pedagoga i coordinadora del projecte social “El lloc de la dona”.
• Dimarts 22 octubre 21h. “Renovacions eclesials amb el Papa Francesc”, per part de la periodista especialitzada en informació religiosa Glòria Barrete i Vélez.
• Dimecres 23 octubre 21h. “En què creuen els qui no creuen”, conferència de Jordi Pigem, doctor en filosofia.
• Dijous 24 octubre 21h. “Xarxa de Parròquies Eco-Solidàries”, per part de Maria Assumpta Bargalló, representant de Justícia i Pau.

Envia