Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Fent camí cap a lAny de la Fe

Data: 20 / juliol / 2012
Ja funciona la pàgina web oficial

L’Any de la fe iniciarà el proper 11 d’octubre 2012 i s’acabarà el 24 de novembre 2013, festivitat de Crist Rei. Benet XVI va triar l’11 d’octubre com a data d’inici perquè en aquell dia coincideixen dos importants aniversaris: el 50è de l’obertura del Concili Vaticà II i el 20è de la promulgació del Catecisme de l’Església Catòlica.

El papa n’ha precisat el sentit i les finalitats a la Carta Apostòlica publicada l’11 d’octubre de 2011. Tanmateix, cal destacar que, tot i que no mancaran moments públics de celebració, l’objectiu específic d’aquest any és que cada cristià pugui redescobrir “el camí de la fe per posar a la llum, cada cop amb major evidència, la joia i el renovat entusiasme de la trobada amb Crist”.

Tal i com es precisa a la “Nota amb indicacions pastorals per a l’Any de la fe” publicada per la Congregació per a la Doctrina de la FE, l’Any es viurà tant a nivell d’Església universal, com a nivell diocesà i parroquial.

Podeu informar-vos amb més detall al web oficial, funcionant des de finals de juny i que s’anirà enriquint succesivament www.annusfidei.va

Envia

www.annusfidei.va