Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

"Caleu les xarxes..."

Data: 8 / octubre / 2019
XII Trobada diocesana de catequistes, diumenge passat

Aquestes paraules de Jesús a l’Evangeli van ser el ressò de fons de la XII Trobada diocesana de catequistes i animadors d’infants i joves que es va realitzar a Sant Feliu de Llobregat el passat diumenge 6 d’octubre, per donar el tret de sortida al curs.

Van assistir-hi aproximadament 250 persones de tots els arxiprestats de la diòcesi, que van poder escoltar la xerrada inicial de Mn. Joan Àguila, director del Secretariat Interdiocesà de Catequesi, en la qual va oferir algunes claus per afrontar el servei de la catequesi. L’altre moment fort de la trobada va ser l’eucaristia, presidida pel bisbe Agustí, en la qual donar gràcies a Déu per aquest servei que els catequistes poden realitzar a la comunitat cristiana. Amb el ritus d’enviament, tots els presents van sentir-se cridats novament a... “tirar les xarxes”.

Envia