Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

XIII Trobada diocesana de catequistes

Data: 1 / octubre / 2019
Diumenge 6 d'octubre a les 17h, a la Casa de l'Església

Aquesta trobada d'inici de curs, que ja té una tradició arrelada, tindrà el lema “Tornem a tirar les xarxes”. Ens podríem preguntar, per què val la pena participar-hi?

Doncs, perquè...

• Serà ocasió de trobada dels catequistes de la diòcesi, tant els d’infants com els d’adolescents i joves
  • Es podrà conèixer la proposta que ens fa Mn. Joan Àguila, prevere de Tarragona, sobre les noves maneres de fer catequesi, posant-la al centre de la comunitat cristiana
  • El bisbe Agustí presidirà l'eucaristia, amb la celebració d'enviament dels catequistes, que imprimeix un segell d’Església diocesana en sortida a la tasca dels catequistes.
  • Compartirem una estona de germanor
No us oblideu, el proper diumenge, 6 d'octubre, a les 17h, a la Casa de l'Església, de Sant Feliu de Llobregat.

Envia