Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

15 anys viscuts de bracet

Data: 12 / setembre / 2019
Bisbe Agustí: “No em puc entendre sense la Diòcesi de Sant Feliu”

Avui fa 15 anys que va començar el ministeri pastoral de Mons. Agustí Cortés Soriano com a primer bisbe de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, creada pel papa Joan Pau II amb la butlla del 15 de juny de 2004.

Un dia especial o un dia més? Preguntat el bisbe Agustí sobre aquest aniversari ha reconegut que hi ha una influència i una vinculació mútua entre el prevere i la comunitat cristiana, entre el bisbe i els diocesans. I ell, personalment, se sent “marcat per la comunitat” fins al punt de dir: “Jo no em puc entendre sense la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat”.

Quins desitjos cova un bisbe en el seu interior en bufar les espelmes, tal dia com avui? Fer memòria dels bons moments viscuts, especialment aquells de fort significat eclesial, i de cara al futur, l’actitud és la de la plena disposició a continuar fent camí, amb esperança i il·lusió, perquè hi ha motius perquè així sigui.

AVUI, a les 20.00h, eucaristia d'acció de gràcies a la Catedral de Sant Llorenç amb motiu dels 15 anys d'inici del ministeri pastoral del primer bisbe diocesà.

Envia

15 anys de ministeri episcopal a Sant Feliu de Llobregat