Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Celebració de final de curs a la Cúria Diocesana

Data: 30 / juliol / 2019
Enfortint els lligams de germanor i de servei eclesial

El passat divendres 26 de juliol a les 13h es va celebrar l’eucaristia de cloenda del curs a la capella de la Casa de l’Església, amb la presència d’una quarantena de persones, entre treballadors i voluntaris de Càritas i la Cúria Diocesana. Quina millor manera per donar gràcies a Déu de l’any transcorregut i lliurar-lo a la seva misericòrdia?

El bisbe Agustí, en iniciar la seva homilia, es preguntava: “Ens hem deixat portar al llarg del curs pels suggeriments de l’Esperit?” i va voler aprofundir en la seva reflexió sobre el caràcter dialogal de les nostres vides personals i de la vida de l’Església amb Déu. El “diàleg fabulós i meravellós que Déu ha volgut establir” amb nosaltres no es basa en un llistat de preceptes. Certament hi ha la llei de Déu, els seus manaments... Hi ha l’Estatut i el Reglament de la Cúria, venia a dir el bisbe Agustí, però aquests elements són com un “pentagrama, on es va dibuixant la música de la nostra vida”. Fent servir aquesta comparació, el bisbe Agustí remarcava que allò més interessant és la música que ressona, no tant la partitura escrita.
I va acabar l’homilia referint-se a l’evangeli proclamat, del pagès que sembra en terres de diversa qualitat, amb diversitat de fruits, expressant el desig de ser tots, des de la nostra llibertat, resposta a la gràcia rebuda, a la iniciativa de Deu.
Abans de concloure la missa, Mn. Genis Sans, DP, va recordar alguns dels moments importants i dels àmbits de treball desenvolupats durant el curs.

A continuació, i en el mateix clima de germanor, es va compartir un refrigeri, que va permetre de saludar-se entre els assistents, tot desitjant unes bones vacances i un temps de descans, ja imminents.

Envia