Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Preveres de Lleida visiten Sant Feliu

Data: 5 / juny / 2019
Coneixen la catedral i la Casa de l'Església, a més d'altres indrets del territori diocesà

Ahir dimarts 4 de juny un grup de 23 capellans de la Diòcesi de Lleida van tenir ocasió d’estrènyer lligams de germanor amb la nostra diòcesi. Van visitar la Catedral de Sant Llorenç, on van ser acollits pel bisbe Agustí i van concelebrar l’eucaristia a la capella del Santíssim. Després es van dirigir a la seu diocesana, l’edifici de la Casa de l’Església, i allà van conèixer de prop la realitat de la nostra diòcesi i també van dinar amb el bisbe Agustí, en un clima de diàleg fraternal.
Aquesta visita s’emmarca dins d’una sortida lúdico-cultural organitzada per al clergat lleidatà, que els va portar al matí a la Colònia Güell i a la tarda a Torrelles de Llobregat, on es troba el parc de Catalunya en miniatura.

Envia

Grup de preveres de la Diòcesi de Lleida