Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Bona participació diocesana a la Pasqua del malalt

Data: 28 / maig / 2019
Malgrat l'inestabilitat del temps

A la residència de les Germanetes dels Ancians Desemparats de Sant Just Desvern es va celebrar, el matí del dissabte 25 de maig , la Pasqua del malalt a nivell diocesà. Van participar uns 300 malalts i persones properes al món del malalt, especialment visitadors voluntaris de la Pastoral de la Salut.

El bisbe Agustí, durant la celebració de la Missa, va ressaltar la importància d'estar atents a les necessitats dels malalts i la importància dels voluntaris en la seva atenció. Precisament la Campanya la Pastoral de la Salut aquest any està centrada en el voluntariat i el gran valor que té l´acció gratuïta: “De franc ho heu rebut, doneu-ho també de franc”.

La jornada va ser animada per la Carmina i en Pau Tarruell del grup “Bufanúvols”, i malgrat la pluja d’aquell dia, la Jornada es va desenvolupar amb normalitat gràcies al gran teatre que tenen en la residència.

Envia

Celebració de l'eucaristia