Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

XXXIII Trobada Interdiocesana de Vida Creixent

Data: 2 / maig / 2019
8 i 9 de maig, a Montserrat

Cada any, aquest moviment cristià de jubilats i gent gran organitza una trobada interdiocesana amb els bisbats amb seu a Catalunya. Enguany serà l’edició número 33 i s’encarrega de l’organització i acollida el moviment Vida Creixent de Sant Feliu de Llobregat.

Per motius logístics que permetin una bona acollida, la trobada no es realitzarà a la seu diocesana, a Sant Feliu de Llobregat, sinó al Santuari de Montserrat, i en dos dies, el 8 i 9 de maig, distribuint la participació de les deu diòcesis en dues jornades. Serà ocasió de refermar la identitat i la missió a l’Església i davant el món com a membres de Vida Creixent, sota el lema “Doneu-nos l’alegria”, per fomentar l’amistat, la companyonia, la pregària litúrgica i la comunió i amor mutu.

El programa, cada dia, serà de les 10.30h a les 17h, incloent la missa a les 12h i el dinar de germanor a les 14.30h. El dia 8 serà el bisbe de Sant Feliu de Llobregat, Agustí Cortés, qui presidirà l’eucaristia; el dia 9 ho farà el pare abat de Montserrat, Josep Maria Soler.

Envia

Membres de Vida Creixent de la diòcesi, en una celebració de Nadal