Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Acompanyar les situacions de patiment

Data: 12 / juny / 2012
Mn. Ramon Maria Bosch va compartir la seva experiència d'acompanyar el sofriment des del ministeri de prevere

En la seva intervenció va situar en tres àmbits l'acompanyament de les persones que viuen situacions de sofriment: La càritas parroquial, el despatx i les trobades personals.

En totes elles, l'acompanyament parteix de l'eucaristia i de la comunitat cristiana:és és la fe que professem la que ens mou a estar al costat d'aquells que sofreixen i a ser-hi amb un estil marcat per l'Evangeli.

També ens va convidar a fer de la fe una resposta al sofriment; proposar una mirada de fe al qui ens vé a trobar no per a trobar-hi una solució immediata sinó per a il·luminar aquella situació.

Va instar a fer de l'acollida una actitud de tota la parròquia, no només individual, fent copartíceps de l'acolliment tots els que formen la comunitat cristiana.

Al final de la trobada es van compartir diverses informacions diocesanes referides a l'itinerari de renovació cristiana, l'objectiu d'aquest curs, properes convocatòries diocesanes...

Envia

Trobada del clergat de final de curs