Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Jornada d'Apostolat Seglar de Catalunya

Data: 31 / gener / 2019
Dissabte 9 de febrer, a la Casa de l'Església de Sant Feliu de Llobregat

Un any més, la Comissió interdiocesana d’Apostolat Seglar de la Tarraconense (CIAS) convoca a tots els responsables de grups a la Jornada interdiocesana d’Apostolat Seglar.

Vol ser un espai de relació i de reflexió sobre la realitat i els reptes del treball laïcal en les nostres esglésies diocesanes, amb la voluntat de fer-lo més evangelitzador, més arrelat al moment present, més atent a les perifèries, més transformador de la nostra realitat personal i eclesial.

Enguany, en continuïtat amb la Jornada de l’any passat, la proposta és fer un pas més: aprofundir en què significa acompanyar la vida cristiana i quin paper hi juguen els laics i laiques amb alguna responsabilitat parroquial o diocesana d’acompanyar persones, i alhora proposar una formació bàsica per a fer aquest acompanyament.

Aquesta focalització sobre l’acompanyament espiritual ve donada per alguns motius:
• La sintonia amb la darrera l’Assemblea General del Sínode, que ha posat com a prioritat pastoral l’acompanyament espiritual.
• L’alta valoració que els participants de la jornada de l’any passat varen donar al tema i a les aportacions dels ponents de l’any passat. Enguany, el P. David Guindulain, sj, ajudarà a fer una passa més.
• Veure si el laïcat compromès de Catalunya necessita una formació bàsica per a esdevenir acompanyants espirituals. Aquesta jornada es planteja com un test per a ponderar l’organització, per al curs 2019-2020, d’un primer curs de formació d’acompanyants espirituals laics.

9 de febrer, de les 9.30h fins al dinar, a les 14.30h. A la Casa de l'Església, Sant Feliu de Llobregat.

Més informació, al triptic que trobeu a la columna de la dreta

Envia