Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Benedicció d’un nou pis de Càritas a Gelida

Data: 29 / novembre / 2018
Recordant el Dia de les persones sense llar

El passat 27 novembre a la tarda es va inaugurar el nou pis compartit a Gelida, que acull ja, a persones amb dificultats per poder accedir, de manera digna a una llar.
En un primer moment el bisbe Agustí Cortés, acompanyat pel Sr. Joan Torrents, director de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat i el Sr. Lluís Valls, alcalde de Gelida, va beneir el nou pis, que ha estat una cessió de les Germanes Franciscanes a Càritas.
Tot seguit, a les instal·lacions de la Llar l’Olivera, de Càritas parroquial de Gelida, es va aprofitar per fer un acte més institucional de celebració del Dia de les persones sense llar. Dues persones que han estat en situació de sense llar i que ara viuen en un dels habitatges de l’Olivera van llegir el manifest, que Càritas conjuntament amb altres entitats, han elaborat per reivindicar els drets de les persones sense llar.
Amb aquest manifest i amb els parlaments de les autoritats es va subratllar la necessitat urgent de garantir un dret bàsic com és l’habitatge per mirar d’evitar que cap persona estigui dormint al carrer.

(Infomació extreta del web de Caritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat)

Envia

Lectura del manifest