Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Diada de Germanor 2018

Data: 7 / novembre / 2018
Conscienciem i conscienciem-nos

El proper diumenge les esglésies diocesanes de tot el país celebren la Diada de Germanor, sota el lema "Amb tu, som una gran família".

L'ecònom diocesà, Mn. Rafael Galofré, DP, publica al Full Dominical del proper diumenge el següent article:

Conscienciem i conscienciem-nos: Dues opcions que han d’anar alhora
La Diada de Germanor és una excel·lent oportunitat per mostrar la nostra disposició a caminar endavant cap a l’objectiu final de l’autofinançament de l’Església. Una fita que hauria de ser plena en un futur no massa llunyà. Cal, doncs, fer passos i esforços en aquest sentit. Ens hem de sentir corresponsables, cadascú des de les seves possibilitats.
L’Església no és cap multinacional amb recursos, cosa que sovint amb mala voluntat es pregona. Al contrari. L’Església és una organització abocada a l’ajuda dels més febles i necessitats, la qual cerca el seu propi manteniment ja sigui pel clergat com per els llocs de culte. Tanmateix, atén pastoralment tot els seus fidels i aquells que s’interessen en el missatge de Jesús tot seguint el seu encàrrec (“Aneu per tot el món i anuncieu la Bona Nova de l’Evangeli a tota la humanitat”, Mc16,15).
Per acabar una reflexió que ens hauria de fer pensar. Les paraules de Jesús quan diu : “Us asseguro en tota veritat que aquesta vídua pobra ha tirat més que tots els altres” (Lc 21, 3) quan la compara amb els rics que tiraven més ofrenes al tresor del temple. Meditem-ho i actuem en conseqüència. Cal que ens sentim interpel·lats. Se’ns ve a dir que col·laborem segons les nostres possibilitats. Seria bo que en féssim una profunda reflexió.

A la columna de la dreta trobeu en pdf la revista "La nostra Església", amb la rendició de comptes de la diòcesi, és a dir, els ingressos i les despeses realitzades durant el 2017.

Envia