Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Trobada amb els consells d’economia de les parròquies

Data: 31 / octubre / 2018
Ahir, a la Casa de l'Església

Un cop a l’any i abans de la celebració del Dia de l’Església Diocesana, la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat convoca totes les seves 123 parròquies, amb els seus rectors i membres del Consell d’Economia de les parròquies, per informar de la gestió econòmica resultant de l’exercici anterior 2017. Aquest any aquesta reunió es va celebrar ahir  dimarts 30 d’octubre de 2018.

En aquesta trobada, s’expliquen els ingressos obtinguts i les despeses suportades, que representen els recursos econòmics per desenvolupar la nostra tasca conjunta de bisbat i parròquies.

Aquest requeriment d’informació ve demanat pel dret canònic, ja abans de les actuals exigències de la Llei de transparència que es demanen per a totes les institucions.

A més d’aquesta rendició de comptes, en la proximitat a la Diada de l’Església Diocesana, es va mantenir un diàleg entre parròquies i Administració Econòmica, que posa de manifest la relació fluida i d’ajuda que existeix des del bisbat vers les diverses parròquies.

Envia