Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Preveres i diaques s'apleguen

Data: 10 / octubre / 2018
Primera trobada del curs

Com cada any al mes d’octubre la primera reunió mensual del clergat de la diòcesi es realitza a la Casa de l’Església i aplega sacerdots i diaques de les dues vicaries, la del Llobregat i la del Penedès-Anoia-Garraf.
Tot i que a les parròquies les activitats pastorals ja s’han posat en marxa, aquesta cita marca oficialment el tret de sortida, especialment pel que fa a les propostes conjuntes d’actuació a tota la diòcesi.
En aquest marc, ahir dia 9, es va presentar oficialment l’edició dels materials elaborats per ajudar a la concreció dels set objectius seleccionats entre els trenta-dos identificats al llarg dels darrers tres anys. Són propostes i testimoniatges que poden donar llum al camí de continuïtat i novetat que com a Església diocesana volem recórrer en aquest trimestre, amb l’horitzó proper de la Celebració Diocesana d’Acció de Gràcies pel Pla Pastoral 2015-2018 “Jo soc el cep i vosaltres les sarments que tindrà lloc el 25 de novembre, a les 18h, a la Catedral de Sant Llorenç.
La trobada dels preveres i diaques va contemplar també una estona de treball en grups, per identificar les oportunitats d’aplicació dels materials presentats i va acabar amb el dinar, moment per continuar la confraternització entre tots.

Envia