Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Les Associacions i Fundacions presents a la diòcesi es reuneixen

Data: 8 / octubre / 2018
A iniciativa del Secretariat diocesà d'Associacions i Fundacions

El dissabte 6 d’octubre va tenir lloc aquesta primera experiència d’aplegar els representants d’aquests tipus d’entitats que pertanyen al Bisbat de Sant Feliu de Llobregat.
La convocatòria naixia del Secretariat diocesà d’Associacions i Fundacions, que es posa al servei de totes elles per tal d’assessorar-los i ajudar-los a portar endavant la seva tasca i la finalitat que cadascuna tenen segons els propis estatuts.

Amb una bona resposta de participació, la trobada va començar amb una salutació del bisbe Agustí i a continuació una xerrada formativa sobre les fundacions i associacions en l’Església i en la nostra societat, a càrrec de Mn. Rafael Sánchez, diaca i advocat. També va haver-hi espai per al diàleg i l’intercanvi, durant el qual es van plantejar qüestions comptables o jurídiques d’interès per als assistents. Els organitzadors han apreciat la bona acollida de la reunió i els representants de les associacions i fundacions presents expressaven el seu agraïment per l’interès i el suport que des del bisbat s’ofereix mitjançat el Secretariat.

Envia