Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Aniversari del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat

Data: 12 / setembre / 2018
Feliços 14 anys de vida diòcesi de Sant Feliu de Llobregat!

El començament efectiu de la vida diocesana es va donar amb la celebració d’inici de ministeri del bisbe Agustí Cortés el 12 de setembre de 2004 a la Catedral de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat. Avui en celebrem el 14 aniversari.

El 15 de juny s'esdevingué el decret de la Santa Seu pel qual s’erigia la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat segregant de Barcelona el seu actual territori, que comprèn el Baix Llobregat, el Penedès, el Garraf i algunes poblacions de l’Anoia, el Vallès occidental i el Bages.

És un bon moment per donar gràcies a Déu per tota la feina feta al servei de l'Evangeli de Jesús i l'atenció de tothom qui s'acosta a les parròquies i comunitats. Felicitats a tots els diocesans i especialment al nostre bisbe Agustí Cortés i Soriano per aquests 14 anys de la nova jove diòcesi catalana.

Envia
Record de l'anterior 10e aniversari