Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Comunicat de nomenaments

Data: 25 / juliol / 2018
Avui, solemnitat de Sant Jaume, es fan públics els següents nomenaments parroquials i no parroquials

El Sr. Bisbe Agustí Cortés Soriano, bisbe de Sant Feliu de Llobregat, amb data de 25 de juliol de 2018, Solemnitat de Sant Jaume, apòstol, informa dels següents nomenaments:

Nomenaments parroquials

VICARIA DEL LLOBREGAT

• Mn. Joan Ramon Bullit Guasch. Rector de la Parròquia de Sant Pere de Monistrol de Montserrat. Continuant com a rector de la Parròquia de Santa Eulàlia d’Esparreguera.
  • Mn. Agustí Roig Marcè. Adscrit a la Parròquia de Sant Vicenç Màrtir de Sant Vicenç dels Horts.

VICARIA DEL PENEDÈS, ANOIA, GARRAF

• Mn. Valentí Alonso Roig. Rector de les Parròquies de Sant Sadurní i Santa Maria (La Munia) de Castellví de la Marca. Continuant com a rector de les Parròquies de Sant Pere Apòstol de Castellet i la Gornal, i Santa Margarida del Penedès, de Santa Margarida i els Monjos.
  • Mn. Jordi Tres Bosch. Rector de Sant Esteve d’Ordal. Vicari de les Parròquies de Santa Maria i la Santíssima Trinitat de Vilafranca del Penedès. Adscrit amb facultats de Vicari de les Parròquies de Sant Sadurní i Santa Maria (La Munia) de Castellví de la Marca.

Altres nomenaments

• Mn. Joan-Pere Pulido Gutiérrez. Delegat diocesà en la formació dels seminaristes de Sant Feliu de Llobregat.
  • Mn. Genís Sans Martínez, DP. Director del Secretariat Diocesà d’Associacions i Fundacions.
  • Mn. Rafael Sánchez Núñez, DP. Delegat diocesà de Protecció de Dades.

Envia