Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Corpus Christi, dia de la caritat

Data: 31 / maig / 2018
Es fa pública la Memòria social de Caritas de Sant Feliu de Llobregat

Avui dia de Corpus, Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat fa pública la seva memòria social, que recull l’acció de les diferents Càritas integrades sota el mateix NIF de la Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat ( Alt Penedès, Baix Llobregat, Garraf i part de l’Anoia).

Podem dir que l’acció de Càritas Diocesana al territori del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat ha beneficiat 20.302 persones. També, malauradament, cal parlar d’una situació de precarietat que es va cronificant en les més de 7.300 llars ateses durant el 2017.

Per aquest motiu esdevé tan necessària la tasca de les entitats socials, i per tant també l’acompanyament que s’ofereix a aquestes persones des de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, per poder ajudar a sostenir aquest equilibri, que no permet altra cosa a les famílies que mantenir-se en aquesta situació de precarietat i que la seva realitat no esdevingui més insostenible.

Per ampliar la informació podeu consultar:

Envia