Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

1a Assemblea General de Càrita Diocesana

Data: 19 / març / 2018
S'ha realitzat dissabte 17 de març, a la Casa de l'Església, de Sant Feliu de Llobregat

Prop de 200 persones han participat en la 1a Assemblea de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, que s’ha celebrat coincidint amb el 5é aniversari de la seva constitució formal.
L'Assemblea és un òrgan de diàleg i un espai de participació que serveix per poder establir les línies estratègiques de la institució de cara als propers anys.

Després d'una fase de treball prèvia, encetada el mes de novembre 2017, dissabte passat va tenir lloc formalment l'Assemblea, amb la presència del bisbe Agustí Cortés, els membres del consell de Càritas diocesana, els membres de les juntes de les diferents Càritas parroquials i interparroquials, el personal contractat i altres convidats.

La presentació de les conclusions del procés participatiu previ ha permès identificar i prioritzar unes línies de treball de cara al futur, que s’hauran de concretar per mitjà de l’elaboració d’un nou pla estratègic.
Aquests eixos són els següents:

• Acollir i treballar amb les persones en situació de pobresa perquè siguin protagonistes del seu propi procés i per situar-les al centre de la nostra acció.
  • Fonamentar i aprofundir en “l’amor a l’altre” com a signe d’identitat de Càritas.
  • Estar i fer amb la comunitat cristiana.
  • Conèixer les problemàtiques socials del nostre entorn, fer-les visibles i buscar els mitjans al nostre abast per eradicar-les.

Un cop arribada l’hora del dinar, ha estat el moment de compartir la taula, amb un to més festiu, i celebrar aquests 5 primers anys de vida de la Càritas Diocesana, bufant les espelmes del pastís.
La Jornada ha finalitzat amb una eucaristia, presidida per el Bisbe Agustí Cortés i en la que han participat les persones que han assistit a l’Assemblea.

Informació ampliada al web de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

Envia