Tret de sortida al 10è aniversari de la diòcesi

Data: 17 / setembre / 2014
Ple l'auditori de la Casa de l'Església

El passat 12 de setembre, coincidint exactament amb els 10 anys de l’inici del camí com a diòcesi de Sant Feliu de Llobregat i del ministeri del seu primer bisbe, Mons. Agustí Cortés, va tenir lloc a la Casa de l’Església un acte que, més que un moment commemoratiu, va ser el començament d’un procés de revisió estès al teixit diocesà.
A les 18h, gairebé unes 250 persones, membres del Consell Pastoral Diocesà, preveres, diaques, representants de les parròquies, membres de les delegacions i treballadors de la cúria van omplir l’auditori de la Casa de l’Església per escoltar el bisbe Agustí en la seva proposta de revisió del camí fet, del present i del futur a recórrer, sota el guiatge de l’Esperit Sant. Com a suport de l’enquesta elaborada pel bisbe, es va presentar un DVD sobre la vida d’aquests 10 anys, un llibret i un formulari, a disposició dels presents en paper i també en suport digital al web del bisbat.
Com a cloenda, a les 20h, va tenir lloc una eucaristia d’acció de gràcies a la Catedral de Sant Llorenç, a la qual van afegir-se altres fidels de la diòcesi.

Més informació sobre la revisió proposada pel bisbe Agustí [+]