Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

TREN MISSIONER

El Tren Missioner 2019 consisteix en una JORNADA de trobada, oració, reflexió i celebració en el marc de la Diada Mundial del DOMUND i que aquest any adquireix una rellevància especial al proposar celebrar-se per primer cop a Catalunya en el marc del Mes Missioner Extraordinari.

Aquesta Trobada suposa una experiència de disponibilitat i de sortir de nosaltres mateixos, deixant les nostres comoditats i sortint, en tren i en marxa: allà on l’Esperit ens enviï. Suposa la posada en escena d’una ESGLÈSIA “EN SORTIDA”, per a què tots els participants en aquesta activitat siguin conscients que pel fet d’haver estat batejats tots i totes som MISSIONERS i a cadascú de nosaltres ens correspon la nova acció missionera a l’Església.

Són convidats a participar infants i joves d’escoles i grups parroquials, però també membres de comunitats religioses, sacerdots, missioners, famílies… de les diferents diòcesis catalanes.

-------------------------------------------------------------------------------

Tots som missioners

Tot batejat està cridat a ser missioner i testimoni de la fe. Aquesta delegació mira de fomentar aquesta dimensió missionera en les comunitats cristianes de la diòcesi.

Per fer això, compta amb els instruments de les Obres Missionals Pontifícies (OMP) les Missions Diocesanes, el Servei Conjunt d’Animació Missionera (SCAM) i els grups parroquials missioners. Cada any s’organitzen les jornades del Domund, la infància missionera i les vocacions natives.

Hi ha uns 22 missioners de la diòcesi a diferents països del món (preveres, religiosos i religioses i laics). La delegació fa de pont entre aquests missioners i el bisbe i la comunitat eclesial, atenent a les seves necessitats materials i espirituals.

ENLLAÇOS:

Arxiu

2016 | 2015 | 2014 | 2012 | 2010 | 2009 | 2008 | 2004

Delegat: Mn. Manel Roig

Altres membres de la delegació:

Voluntària: Sra. Aurora Picó Sánchez

missions@bisbatsantfeliu.cat