Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

DOMUND 2019. Batejats i enviats.

EL Papa Francesc demana que aquest octubre sigui un mes missioner extraordinari en commemoració dels cent anys de la publicació de la carta apostòlica “Maximum illud” del Papa Benet XV.
Evangelitzar no és proselitisme, sinó una riquesa per anunciar el missatge de Jesús des de la gratuïtat sense excloure a ningú i en comunitat.
Qui estima es posa en moviment , és atret i atrau l’altre i teixeix relacions que donen vida.
L’Església missionera està en sortida i en conversió constant com a fruit de l’amor, sacrifici, testimoni i gratuïtat de milers de persones que donen la seva vida.
Avui també calen missioners que anunciïn el missatge de salvació, tot respectant la llibertat individual i amb diàleg amb les diferents cultures i religions que vulguin obrir-se a una comunió universal de la fe.
El Baptisme ens fa fills a la casa del Pare. Per això :»Tu ets una missió«. En la nostra vida podem realitzar el projecte de Déu . Tots i cadascun de nosaltres tenim un encàrrec, una missió. Tenim possibilitats i facultats per dur-la a terme.
Les Obres Missionals Pontifícies ,promotores del Domund ,formen una xarxa global que recolzen al Papa en el compromís missioner amb la pregària i l’almoina.

TREN MISSIONER

El Tren Missioner 2019 consisteix en una JORNADA de trobada, oració, reflexió i celebració en el marc de la Diada Mundial del DOMUND i que aquest any adquireix una rellevància especial al proposar celebrar-se per primer cop a Catalunya en el marc del Mes Missioner Extraordinari.

Aquesta Trobada suposa una experiència de disponibilitat i de sortir de nosaltres mateixos, deixant les nostres comoditats i sortint, en tren i en marxa: allà on l’Esperit ens enviï. Suposa la posada en escena d’una ESGLÈSIA “EN SORTIDA”, per a què tots els participants en aquesta activitat siguin conscients que pel fet d’haver estat batejats tots i totes som MISSIONERS i a cadascú de nosaltres ens correspon la nova acció missionera a l’Església.

Són convidats a participar infants i joves d’escoles i grups parroquials, però també membres de comunitats religioses, sacerdots, missioners, famílies… de les diferents diòcesis catalanes.

-------------------------------------------------------------------------------

Tots som missioners

Tot batejat està cridat a ser missioner i testimoni de la fe. Aquesta delegació mira de fomentar aquesta dimensió missionera en les comunitats cristianes de la diòcesi.

Per fer això, compta amb els instruments de les Obres Missionals Pontifícies (OMP) les Missions Diocesanes, el Servei Conjunt d’Animació Missionera (SCAM) i els grups parroquials missioners. Cada any s’organitzen les jornades del Domund, la infància missionera i les vocacions natives.

Hi ha uns 22 missioners de la diòcesi a diferents països del món (preveres, religiosos i religioses i laics). La delegació fa de pont entre aquests missioners i el bisbe i la comunitat eclesial, atenent a les seves necessitats materials i espirituals.

ENLLAÇOS:

Arxiu

2016 | 2015 | 2014 | 2012 | 2010 | 2009 | 2008 | 2004

Delegat: Mn. Manel Roig

Altres membres de la delegació:

Voluntària: Sra. Aurora Picó Sánchez

missions@bisbatsantfeliu.cat
Horari d'atenció:
 dimarts, de 10.00 a 13 h

Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG

dissabte