Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

DELEGACIONS DIOCESANES

Són organismes al servei de l’activitat pastoral de la diòcesi, de les parròquies i de les institucions, per tal de realitzar i coordinar accions i iniciatives concretes en els diversos camps i àmbits específics.

Les seves funcions bàsiques són les següents:

• Procurar el caràcter diocesà, és a dir, la unitat i la coordinació, de tot el treball pastoral que es realitza en la diòcesi.
  • Servir les parròquies i institucions amb l’assessorament, suggeriment de materials, i dinamització en general de la vida cristiana en cada àmbit.
  • Participar en la promoció o coordinació d’activitats pastorals convocades per organismes supradiocesans.

DLL DM DC DJ DV DS DG

divendres
Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
XXXIVa Trobada de diaques permanents de les diòcesis espanyoles. "La vida espiritual del diaca permanent i de l'esposa"
La trobada, per a diaques i esposes, està organitzada pel Comité del Diacopnado Permanente, de la ... [+]
dissabte
diumenge
dimarts
Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
Trobada de formació de preveres i diaques.
Per a preveres i diaques d'ambdues vicaries. [+]