Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

JORNADA PRO-ORANTIBUS

Dia: 16.06.2019

Lema: LA VIDA CONTEMPLATIVA. COR ORANT I MISSIONER

Aquest diumenge dia 16 de juny, solemnitat de la Santíssima Trinitat, se celebra la Jornada “Pro Orantibus”, dedicada a aquells homes i dones que han optat dins l’Església per la vida contemplativa.
El lema d’aquest any “La vida contemplativa. Cor orant i missioner“, ens recorda que les comunitats contemplatives monàstiques i claustrals es dediquen a un exercici de pregària i reflexió que pot ajudar a les Esglésies particulars, als fidels i als pastors en la seva tasca de conversió i missió. Enmig del món, els consagrats contemplatius, gràcies a la seva radicalitat baptismal de la seva vocació, són un senyal eficaç de la pertinença filial de cada home a Déu.
En aquesta Jornada l’Església convida a tots els creients a prendre consciència de la valuosa aportació que realitzen les comunitats de contemplatius a la vida de l’Església i de la mateixa societat. El seu testimoni vol encoratjar a tot home a caminar en el silenci per poder trobar Déu i alimentar el treball que realitza esdevenint també contemplatiu en la vida i en el món.
Així mateix, és ocasió per expressar una acció de gràcies, i el recolzament als homes i dones que mantenen viu l’ideal religiós de la vida contemplativa.
Celebrem amb sincer agraïment aquest diumenge de la Santa Trinitat beneint el Senyor per la vocació consagrada contemplativa, i demanem per tants germans i germanes nostres que viuen, treballen i preguen en els monestirs.
Que Santa Maria, que en el Bisbat de Sant Feliu de Llobregat la invoquem sota l’advocació de Montserrat, ens ajudi a comprendre i a viure amb els monjos i les monges de vida contemplativa que tots estem cridats a ser orants i missioners.

Envia

Delegat: P. Josep M. Henríquez Farreras, OSB

Altres membres de la delegació:
Gna Teresa Gamisans, CCV
Gna. Enriqueta Guarch, OSB

vidac@bisbatsantfeliu.cat

Notícies de la delegació
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
9/06/2019
PROFESSIÓ SOLEMNE DEL G. PAU VALLS I GONZÁLVEZ, MONJO DEL MONESTIR DE SANTA MARIA DE MONTSERRAT
Avui, en la Solemnitat de la Pentecosta, durant la missa conventual, el monjo Pau Valls i Gonzá... [+]
Agenda de la delegació